En kväll med Anita och Mia

Igår åkte jag och Mia hem till Anita. Hon bor ute i ingenmansland, eller åtminstonne kändes det så. Hennes lägenhet är på 85 m2, en riktig stopr lägenhet enligt mig och den var NY, riktigt snygg inrättad och så. Vi gjorde mat, wok för att vara lite mer exakt. Jag och Mia rattade in till Fakta innan vi åkte hem till Anita och köpte 2 liter coca cola och 1 liter Faxe (typ sprite) och MASSOR godis och chips. Det blev ganska dyrt, så vi bestämde att Anita fick betala för maten och jag och Mia stod för kostnaden av godiset och drickan.

Vi bestämde oss för att se Vild med Dans som Tobias Karlsson även är med och dansar i. Han är med i den danska utgåvan av Vild med Dans. Inte nog med det så känner min syrra och hennes pojkvän Tobias och det tycker jag är lite coolt. *stolt*.
Tobias och hans danspartner var dem som gick vidare först av alla och de var duktiga, se dansade jive, som påminner MYCKET om bugg... Tror ni att jag längtade till Maran eller? Men det är snaart. :D

Vi fortsatte kvällen med att titta på Brokeback Mountain, en bra film och sorglig.
Och nu ska ni höra.  Jag har ALLTID önskat mig ett djur, inte vilket djur som helst, utan en sköldpadda. ANITA, har en sköldpadda. HUR gulligt är inte det!? Jaa, nu blev meningen fel, jag vet mamma, men det är bara så man säger. :P
Jaa, det är gulligt, DEN är gullig. Jag blev förälskad. Jag vill så gärna ha en sköldpadda, fortfarande.. Även som 20 årig tjej.
Kvällen var bra och mysig. Riktigt trevligt att sitta och prata med tjejerna och se film osv.

Idag mår jag tyvärr inte så bra. Jag har feber och har ont i halsen. Jag vill bara gärna sova lite mer. Vi fick besök av Mr Was föräldrar som kom och drack kaffe och åt bakelse kl 11.00 i förmiddags. Strax efter kom Søren med flickvän också. Ännu en gång, trevligt med lite folk. :)

Nu ska jag fortsätta att se dokumentären om den gravida mannen.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0