Fortfarande sjuk

Tiden rullar på och det går snabbt. Jag är fortfarande sjuk, men har inte feber. Jag var i biografen tillsammans med Mia och Anita idag och såg Mamma Mia.. allra sista dagen som den gick i Danmark. Underbar film. Så romantisk. :)
I övrigt mår jag inte så himla bra. Min halsmandel på höger sida är helt uppsvullen, mitt öra på höger sida gör ont och jag har lock för det. Borde jag jobba när jag mår såhär? Speciellt när jag jobbar med patienter?

Jag borde vara hemma, men har inte riktigt råd att stanna hemma.. Men om man tänker det såhär, att jag borde vara hemma tills min ena halsmandel inte är svullen längre.. är inte det ett gott tecken?

Jag har nog bara en eländig förkylning. Det är dock en dålig idé att smitta de nyopererade patienterna med mina bakterier. Det finns helt enkelt inget bra svar på det här.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0