Frugt och grönt

Jag kanske var lite deppig när jag skrev föregående inlägg, men satan i gatan vad mycket en liten träning kan göra. Jag hade inte alls lust att cykla 2 km för att träna Body Step (step up), men så snart jag kom hem var jag på mycket bättre humör. Mr Was hade gjort spenat och feta paj som smakade mycket godt och även skurit upp lite salladsblad. Vad mycket lite grönsaker kan göra.

På senaste tiden har jag fått ett otroligt sug efter frugt och grönt. Jag har förmodligen ätit för lite av det goda och på så sätt saknat det och därav suget. Mitt sötsug har minskat, men inte helt. Speciellt på arbetet kan jag känna att jag har behov av något sött när eftermiddagen närmar sig, har jag inte något godis brukar jag ta ett glas saft och om jag känner att jag vill vara nyttig så brukar jag ta en kiwi.

Mr Was och jag har funderat på att försöka ha ett godis/söt förbud under en månad. Jag vet dock inte när detta förbud kommer inträda eller om det överhuvudtaget kommer att hända, men man kan alltid hoppas.

Förresten, jag såg sandhedens time igår på TV3, pojken som deltog i programmet hette Björn Pelle.. Ganska komiskt namn, eller?


Jag och älsklingen i Fredrikshamn

Kommentarer
Postat av: josefine

åh tack så mycket rara du! det ska bli helt fantastiskt. hoppas att du får det jättebra också. du kommer hem över dex va? till jul ses vi absolut! sköt om dej vännen. puss puss

2008-10-16 @ 23:28:06
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Emelie

Björn Pelle var ju lite kul. Själv tänker jag döpa min son till Sven-Eva.

2008-10-17 @ 05:44:38
URL: http://dingulonfo.blogspot.com
Postat av: M a d d e l u t t e n

Jag saknar dig så mycket sötnos!! <3 //Madelene

2008-10-17 @ 10:08:50
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0