Skinande rent.

Hela lägenheten är ren. Den är nästan skinande ren och det känns bra. Det som känns mindre bra är min täppta näsa, det är jobbigt.
Dock ger den skinande lägenheten mig en smula glädje.
Jag och älsklingen gick en liten promenad runt om den mycket lilla sjön.. eller kan man ens kalla det för det? Den är inte så stor, men oavsett vad var det skönt med en liten prommis.

Vi måste köpa ny damsugare. Men hur skoj är det att lägga pengar på det? Men vi behöver en och det är snart. Kanske när jag har fått  lön igen i november..?

Jag ska jobba måndag-onsdag i veckan som kommer. Ska bli skönt med lite lugn och ro de sista fyra dagarna av veckan. Veckan efter blir lika dan och sen åker jag hem till mor och far.

Det kommer en bra film ikväll.. jag tror jag ska se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0