Stinkande skor ersättes av blommor

Varje dag när jag har kommit till arbetet och öppnat mitt skåp så har jag mötts av en otrolig stinkande lukt. Jag har förstått att det har varit mina skor som stank så fruktansvärt, men jag har inte alls förstått varför eftersom jag inte svettas om fötterna utan snarare fryser om dem på jobbet.
Idag bestämde jag mig för att ta med mig mina sandaler hem och tvätta dem i duschen med lite diskmedel och en skurborste. -Ja, vad gör man inte för att få ett par rena skor?
Nu vet jag varför mina skor luktade. Det har förmodligen bildats en slags svamp på inner-sulan, kanske mögel. Visserligen är det inte konstigt när jag trampar runt i alla möjliga bakterier.

Därför bestämde jag mig för att åka till vår Sport outlet. Affären för billiga sportgrejer/kläder.
Här hittade jag Dem med stort D. Ett par rosa foppatofflor med blommor på. Jiihoooo! Nu trivs jag. =D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är ganska lik din mor som trivs bäst när hon får köpa nåt fint eller onyttigt. Jag tycker att du ska åka iväg och köpa den där mössan nu så vi får se den när du kommer hem till maran. Pappa betalar!!!!

Gör det så snart du är ledig och bli riktigt glad :-)

Kramar från pappsen

2008-10-02 @ 20:43:04
Postat av: Carolin

Vilken bra pappa du har Rebecca ;)

O du, jag åker nog gärna med dig någon dag, eller så blir det buss. O vet inte hur många jag får med mig än, men det visar sig :)



Hoppas du trvis bra i dina rosa skor :)

Pussar

2008-10-03 @ 11:13:15
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Carolin (igen)

Jag menade maran, det kanske inte framgick så tydligt ;)

2008-10-03 @ 11:14:44
Postat av: Marie

Jag vet Rebecca. Jag är verkligen dålig på att uppdatera.. Det känns som att jag har såå mycket att göra, trots att jag är arbetslös :) Jag läser hellre era bloggar än att jag skriver :) Jag ska försöka förbättra mig, men INTE idag. Haha. Hoppas du har det bra där nere.

2008-10-03 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0