Vädret är allt bra konstigt.

Idag är det vackert väder utanför. Konstigt som vädret ändras hela tiden. Igår regnade det ju hela dagen och var riktigt ruskigt. Vi har således bestämt att vi ska åka hem till mina svärföräldrar och träffa Smilla. Jag har inte träffat henne sen 1.5 månad tillbaka och det är väldigt längesen. Vi ska gå en liten promenad och njuta av solskenet.

Problemet med ryggen/nacken har kommit tillbaka. Jag trodde att jag skulle slipa behöva gå till en kiropraktor, men så är inte fallet. Jag tycker bara att det är onödigt att åka till en kiropraktor nu när jag ska sitta på ett tåg i 17 timmar hem på onsdag. Då kommer min rygg/nacke vara likadan igen och det skulle betyda att jag har lagt ca 400 kr på ingen nytta alls. Förhoppningsvis kan mamma knaka till mig bak i ryggen och ge mig en massage, så kan vi se om det hjälper.

Tropic Thunder var en bra film, men jag trodde att den skulle vara lite roligare än den var. Det var nog lite mer dansk humor, men det var en trevlig kväll. Vi åt italiensk mat och pratade en hel del, även om det kändes lite konstigt i början.
Som sagt en trevlig kväll med trevliga människor.


Jag och älsklingen på min studentdag <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Pissigt det där med ryggen hörredu. :/ Inge kul, hoppas den blir bättre :)



Jag ska jobba på fredagen, men vet inte hur länge och hur pass mycket jag ska göra. Skulle väldigt gärna vilja följa med, men tror inte att jag är färdig innan 12. Om jag har tur till runt 15 kanske... Får höra hur det blir på onsdag :)



Puss puss

2008-10-19 @ 19:49:27
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0