Vilken underbar kväll!

Herreguuud så roligt det var igår! Vilken kväll! Vi dansade en massa och det var inte riktigt tid för slapp. Nej, man blev uppbjuden och själv så bjöd man upp en massa folk. Jag trodde inte att det skulle bliså skoj med tanke på att fredagen inte var en höjdare. Jag är mycket mycket MYCKET nöjd med kvällen.

Jag och syrran hade skoj, både på och utanför dansgolvet.
Det var även roligt att träffa allt folk. Ett halvår är lång tid och därför var det extra roligt att se dem allihopa.
Jag blev bjuden hem till Erik och Hans som tyckte att jag skulle åka dit och basta ikväll. Jag vet inte hur det blir än eftersom syrran åker hem imorgon bitti och då vill jag ju gärna spendera lite tid mer med henne. Nu får vi se om jag beger mig till Delsbo eller inte.

Nästa gång jag ska dansa blir nog nån gång om ett halvår igen.. men jag kommer njuta varenda sekund på dansgolvet och det här kan hålla mitt humör på topp i några dagar. Vilket sug! :D

I natt stormade det också. Då jag och syrran hade kommit hem så pratade vi om att det kanske var riskabelt att ställa bilarna här ute eftersom trädena kanske kunde tippa. När ALexandra stod i duschen så hörde vi ett ordentligt brak och vi frågade oss om det kunde ha varit ett träd. Utan några större spekulationer gick vi och la oss. Nu i morse när vi vaknade såg vi våran kära gran som har stått här ute i så många år, nere på marken. Den tippade i natt. Men tur att den missade bilen!

NU ska vi hem till farmor och äta mat och fika. Vi har inte träffat henne på riktigt länge så det ska bli skoj. Ha en bra dag! Så hörs vi..



Kommentarer
Postat av: Carolin

Helt klart en toppenkväll :D Men jag var lagomt död i söndags, och idag är kroppen ganska mör med :P



Hoppas resan hemmåt går bra, och ta hand om dig!



Puss <3

2008-10-27 @ 10:13:22
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0