Hur ska det gå..?

Jag har ont i halsen. Inte bra alls. Tror att en riktig förkylning är på gång.
SKa köpa biljett hem till Ljusdal idag. Den är ganska dyr.. men den som är tillbaka hem till Danmark är billig.. 360 kr! De ni! =)

Ingen träning för mig idag och förmodligen inte resten av veckan heller, foten krånglar och halsen gör ont.. det bådar inte gott.

Grey's Anatomy börjar idag här nere i Danmark, så det ska jag kika på när klockan slår 21.00. Hehe.

Jag orkar inte skriva mer.. vet inte vad jag ska säga heller, har inget att berätta.

Sköt om er! Jag ska sova efter Grey's för att försöka klara av morgondagen med Jimmy.. Fy sjutton!


Tro det eller ej, men vi är vackrare i verkligheten. =)
-Riverboat juni 2008

Kommentarer
Postat av: Tessi

hur är det idag då

2008-09-16 @ 12:52:40
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0