Mardrömmar om snea tänder

Efter en lång helg och en mycket kort "helg" - mina lediga dagar så har jag börjat jobba igen. Det var lite jobbigt, men svärmor var på jobbet och stöttade på idag.. henne har jag inte sett sen Regattan, lika längesen som jag sett min egen mor och far.
Nu ligger jag i sängen. Jag skulle ha sovit för en timme sen, men efter en mardröm om att mina tänder inte passade i plastskenan längre så stod jag länge ute i badrummet och inspekterade mina tänder. De såg fortfarande likadan ut, men man kunde ana en liten glipa mellan de övre tänderna och de nedre. Dags för att använda skenan dag och natt!

Nu är det dags att sova. Ska upp kl 6 imorgon och cykla till jobbet 30 minuter senare. Ciao ciao belle amici!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0