Snart är det helg.

Åhh, dagen har bara försvunnit. Min lediga dag. Visserligen ska jag bara jobba två dagar till och sen är det helg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen. Mr Was ska spela ett spel, som tar ett antal timmar, med sina kompisar på fredagen och lördag ska han se fotboll i Viborg. Jag vet inte om jag skulle höra med Anita och Mia vad de ska göra. Men jag kan förstå om de ska umgås med deras familjer och andra närmare vänner... Det skadar i och för sig inte att fråga...
Om de inte kan, så sätter jag mig ner och tittar på Casanova... den skulle visst gå på danska tv4.
Jag blir helæt enkelt ensam. Någon som har lust att sitta och prata i telefon i några timmar? hehe.

Jag ska kila vidare. Ska hjälpa med maten och sen är resten av kvällen bokad framför tv:n..


Jag på min inflyttningsfest 060908

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0