Solen strålar på.

Solen skiner fortfarande och sprider glädje i mitt liv de här dagarna, :) Imorgon är jag ledig och då ska jag sooova! Finns inget att göra imorgon.. Jag har inga pengar så det är ingen anledning att dra in till stan. Vill visserligen fortfarande ha den där mössan som jag har pratat om. Har jag nämt den på bloggen? Mamma vet vilken mössa jag menar. Hehe.

Jag kan kanske ta bussen till Raders för att kunna köpa mössan, men i det fallet skulle min mössa troligtvis kosta 400 kr istället för 200.. med tanke på resan och kostnaden av den.

Imorgon ska jag njuta dagen igen. Kanske ta en springtur ute i den friska luften och njuta av det sista som är kvar av sommaren..? :)

Nu ska jag göra mig iordning för sängen.. jag motstod en underbar havrekaka med choklad bara för att vara duktig (eftersom jag har tränat idag). Duktiga jag. Förresten, jag suger på step up! Det var tydligen inte min grej.. jätteroligt, men jag sög verkligen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0