Söndagar...

Söndag.. den värsta dagen på hela veckan.. mest för att man oftast sover bort halva dagen och sen återstår städning och slappa framför TV:n.. Idag har jag visserligen både hunnit med att sova halva dagen, göra fransk manikyr, städa, träffat Anita och Mia i 4 timmar och slappat framför TV:n..

Jag och flickorna tog en lååång fika på Tvergade (caféet heter så). Vi satt och pratade i flera timmar och jag fick en mycket trevlig eftermiddag.

Nu ska jag äta och sen ska jag se om det finns något på TV:n ikväll, annars går jag och lägger mig tidigt.. Veckan som följer kommer bli mycket jobbig och jag räknar inte med att jag kommer skriva något direkt intressant här inne.. Men ni får gärna läsa min blogg ändå. ;)

Ha en trevlig kväll!
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Emily från Ljusdal är inte en av mina vänner. Emily från Uppsala går i min klass. Och Emy är ju Emy Thellenberg från Ljusdal som går i Umeå. Klarnar det då? Menar du gasqeklänningen eller den som rumsterar bland vävstolarna? Mja, vi fick väl i oss lite vin. :) Lagom så att säga. Jag var i Ljusdal i helgen ja. Mycket trevligt och skönt. Jag känner mig lite småförkyld sådär men annars är det bra. Nu ska jag ta tag i lite plugg. Sköt om dig!

2008-09-22 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0