En riktig höst dag.

Ännu en dag på jobbet och idag var det jobbigt. Jag kunde inte äta min lunch förrän 30 min innan jag skulle hem!  Nu är jag äntligen hemma och tänkte damsuga och skura golvet sen helgen, men allt beror på hur långt orken räcker. Imorgon är jag ledig och det är min älskling också. Jag tror att vi ska ta en sväng upp på stan och strosa runt lite, kanske ta det lite lugnt. Man kan ju hoppas på det höstväder vi har haft idag- strålande solsken, men kyligt.
 
Jag fick semester i oktober. Så nu mina kära vänner och familj... Jag kommer hem till Hudikmaran och dex. Jag ska försöka att träffa så många som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

tjoho!

2008-09-09 @ 18:48:47
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är så välkommen, vi hoppas att vi får se dig hemma också några timmar mellan dans o dex.

Kramar från Pappa o Mamma

2008-09-09 @ 18:59:02
Postat av: Cärow

Nice! :)

2008-09-09 @ 19:33:50
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0