Vintern är på väg till Sverige

Jag hör att vintern är på väg där hemma och på något sätt är jag lite glad för att den inte har kommit till Danmark än. Visserligen är det kallt här nere och vi har haft någon dag med minusgrader då jag har cyklat till jobbet, men nu är graderna uppe på 12-13 grader igen.

Hösten är här och jag saknar en snygg och charmerande mössa. Jag vill så otroligt gärna ha den där stickade mössan som jag provade när mina föräldrar var här. Jag har fått lön, det känns bra i fickan, men vill inte använda dem ändå bara pga en liten mössa.

Mr Was kom hem tidigt idag. Faktisk innan jag hann bli färdig med städningen. Jag har damsugit, skurat golvet, gjort rent på badrummet och tvättat den vita tvätten. Så duktig jag är. :)

ALexandra har inte ringt än, så jag funderar på om jag skulle ringa till henne igen efter klockan 18.00.. Ja, nu får vi se hur det blir.

Mr Was ska förresten göra maten idag.. längtar tills jag får se vad som vänta skall. :D
Vi hörs i luften!


Anna, Leona, Alexandra och Jag - Familjen Abrahamssons släktträff

Kommentarer
Postat av: josefine

hej vännen! jag mår bara bra, jobbar och står i. träffade lilly i eftermiddags och åt indisk middag. haha jag vet :) men det var helt klart ett tag sedan vi hördes nu! hur är allt med dej därnere, och hur går det med jobbet? som jag har förstått det trivs du inte så bra...?



jag är fruktansvärt redo för australien! längtar som bara den. tiden går så himla fort också, bara tre veckor kvar! jag har pratat med julia och vi ska försöka styra upp något eftersom vi alla kommer att resa runt på östkusten samtidigt. det blir ju väldigt trevligt det! roligt att träffa ljusdalingar på andra sidan jordklotet.



sköt om dej rara du! puss puss

2008-09-30 @ 20:41:06
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej hej gumman. Joo allt är bra här med mig, skolan och Jesper, själv då? Jag förstår det ska hem snart jag med och få träffa familjen :) nej inget jobb än men kanske kommer nått snart, vem vet :) Hu rgår det för dig med jobb och så då? Jag kommer gärna till dig något om jag har nå lov, men måste så klart se över pengarna, annars får du ta och komma hit med!!! Jag saknar dig med mycket gumman. Pusspuss älskar dig <3

2008-09-30 @ 22:14:58
URL: http://brallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0