Så OTROLIG bra kväll!

Vilken underbar danskväll det var alltså! Härligt dansfolk och ångrar inte ALLS att jag åkte dit. Jag fick dansa med alla jag ville (med nöd och näppe). Kvällen var en succé!

Jag sitter och funderar på om jag ska bege mig till Hudiksvall ikväll och umgås med Jennifer på Café August eller om jag ska bli hemma. Känner mig aningen sliten, men nu ska jag tänka på det och fundera ett tag, så får vi helt enkelt se om det blir krogen ikväll eller inte. :)

Imorgon söndag är det iallafall dans igen och jag längtar redan som en tok! Hoppas att det kommer bli lika bra som igår.

Nu ska jag iallafall fixa iordning mig själv och sen bär det av till ryggläget med boken i högsta hugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0