Sista dansen på Högsloge.

På dansen i fredags fick jag ett x antal myggbett. Jag tror att allt i allt är det 20, om det ens kan räcka. Kliar gör de och jag kliar så jag håller på att bli tokig!

Ikväll är det dans igen och då ska jag iväg och shakea rumpan igen till Zlips. SIsta dansgången i Hög. Det är lite ledsamt måste jag säga.

I övrigt är det en vacker dag, men ingen direkt värme. Vi ska gå ner i ladan och städa och göra rent idag, så att allt är fixat till festen nästa helg. Vi har mycket jobb framför oss.

Det jag ser fram till nu är just danskvällen ikväll. Zlips på Högslogen! -Kan det bli bättre?


Jag och en rolig typ på dansen i Fredags i Jättendal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0