Sista danskvällen på Nor för sommaren.

Nu är det tisdag igen. Det betyder att det är dans på Nor. Dock är det sista gången som det är dans där för den här sommaren. Jag hade tänkt att jag skulle åka dit och dansa lite.

Vi fick lön igår, men jag är inte allt för begajstrad med tanke på att jag inte fick så mycket i lön den här gången. Nu får vi se hur jag klarar mig. Jag ska ju inte lägga ut några 2300 kr på att betala till Öviksmaran den häar månaden, eftersom det blev betalt nu i början av augusti.

Till helgen har jag mycket planerat så då kommer jag vara ganska upptagen.
Nu ser jag dock fram emot kvällen och hoppas att det kommer mycket folk och att jag slipper den sliskiga typen som tycker att jag ska sova hemma hos honom. Wh00t!? Ja, det säger jag med. Ibland finns det bra nog konstiga typer ute på dans.

Ciao!





Synd att min syrra och min kusin inte kunde vara här och dansa tillsammans med mig ikväll. Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan, det verkar som att du har varit ute på mycket skoj den sista tiden! Lyckos dig, jag längtar som en tok till maran så att jag också får dansa igen!!

Trist att du blev dålig, du får krya på dig så ses vi snart, kramiz

2009-08-26 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0