Skön helg med släkten.

Idag ska vi ut på en liten utflykt, vissa av mina planer blev avlysta, vilket gjorde mig ledsen, men det är tydligen inget att göra åt. Jag känner mig aningen trött, men hyfsat fräsch ändå. Vi klev upp tidigt idag, men solen är fortfarande gömd bakom molnen, om man har tur kanske den kikar fram lite senare idag.

Tummen gör ont igen, vilken tur att jag ska till läkaren på onsdag.

Min gamla svärmor skrev till mig igår. Skönt att höra ifrån henne också. Vi skrev tillsammans och kom överens om att jag kunde komma ner över en lite längre helg, så nu får vi se när det blir.

Nu ska jag kila vidare.
Ha det bra!

  .
Släkten. <3

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Skönt att du har haft det bra :) <3

2009-08-10 @ 12:29:30
URL: http://jyothi.blogg.se/
Postat av: Jyothi

Skönt att du har haft det bra :) <3

2009-08-10 @ 12:29:39
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0