Solen är här igen!

Nu är dagen snart slut. Solen skiner och jag är glad. Värmen har kommit, men kanske bara för en dag? Jag ska ut och njuta av värmen och solen så snart jag kommer hem och sen ikväll ska jag skicka in en sommarbild och hoppas på att man kanske vinner en ny cykel? -Kunde ju inte vara så tokigt. ;)

Har ingen cykel längre. Den jag hade en gång i tiden är nere i Danmark och förmodligen blir den inte ens engång använd. Tråkigt att den bara ska stå där, den fungerar ju utmärkt.

det är dans ovanför Sundsvall ikväll också, men tror inte att jag orkar åka dit. Jag stannar hemma och går och lägger mig tidigt ikväll igen. Igår mådde jag inge vidare. Jag gick och la mig kl 20.00. Det avr skönt att sova länge, jag kände att jag behövde det. Tror att det kan vara en bra idé ikväll med.

Fia, om du läser det här så ska du veta att jag snart är färdig med boken. ;D Eller, det känns så. tror jag har ca 150 sidor kvar i den.

/Back to work and then over and out!






Kommentarer
Postat av: fia

hehe, det är ingen fara. Ingen brådska med att få tillbaka boken, har ju inte börjat läst tvåan så :P så ta det lugnt du med läsandet ;)



kram!

2009-08-20 @ 19:58:59
URL: http://fiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0