10 dagar kvar...

SItter här hemma och saknar.

Har tvättat idag och gjort lite fint i lägenheten, men ser egentligen fortfarande likadant ut.
Imorgon är det fredag, då kommer Frans hit, som jag har saknat honom! Vi sk abara umgås, se på film och mysa lite. Så som barndomskompisar gör.

På lördag ska jag på dans igen. Då är det närgångna danser som gäller. Vi ska kramas för fullo! Undrar vad jag ska ha på mig? Jag och Erik ska åka tillsammans iallafall. Vilket får mig att tänka på att jag ska skriva till honom nu.

På söndag ska jag, mamma och pappa i kyrkan på sådan där julkonsert, det ska nog bli skoj. Det brukar vara sådan vacker musik.

Sen är det måndag-onsdag på jobbet, därefter kommer JULAFTON! Sen är det bara till på söndag kvar. DÅ har det gått 10 dagar! Jag längtar och jag saknar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0