Brr sa Kasper när han såg en naken häst!

Ja, det kan jag lova er! Vi hadew -25 grader här imorse, eller rättaresagt just nu. Vilken kyla! Även om jag hade mössa och tjockvantar på mig här i morse när jag gick till jobbet så hade jag en otrolig smärta i öronen när jag nästan var framme.

När jag klev ut genom dörren i morse fick jag ont i lungorna på en gång och näsborrarna klistrade ihop sig när man andades. När man gick på snön knastrade det sådär härligt under skorna. Vintern är ett under. Men jag ska inte klaga, fortsätter det såhär har vi VERKLIGEN snö i jul.

Tillbaka till jobbet, det ser dock lugnt ut idag också.
Ha en bra dag!


Visserligen tycker jag att det här skulle vara lite mysigare just nu än att sitta på jobbet och huttra.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-18 @ 09:08:47
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: jennifer

vi ses ikv!!! :D:D

2009-12-19 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0