Dan före dopparedan.

Idag är det dan före dopparedan! Vad härligt. Imorgon är det Julafton. Men vad har egentligen hänt med december månad? Vad fort det har gått.

Jag kommer ihåg att i slutet av november började Ida att göra julkort och jag funderade på att göra det jag med. Jag har inte skickat mer än 3 julkort den här vintern och alla ner till Danmark.

Nu sitter jag på jobbet. Dagen före dopparedagen. Det känns ganska overkligt att det är Julafton imorgon. Jag har alltid varit ledig den här dagen. Även när jag jobbade nere i Danmark så var jag ledig och hemma den 23 december. I år sitter jag på HP's danska reklamationsavdelning och väntar på samtal som inte kommer.

Imorgon är det torsdag och julafton. På fredag blir det utgång på krogen med mina kära vänner och på lördag blir det KANSKE dans uppe i Sundsvall (Vi får se om jag orkar att åka dit), Sen är det söndag, Jippie!

Nu ska jag återvända till jobbet (har fortfarande lunchpause).

Förresten! Jag köpte min första Mistel igår. Kommer ni hem till mig kommer ni inte undgå att få en liten julpuss. :)

Ciao bella!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0