En liten svacka..

Snacka om att jag har kommit in i en svacka. Jag har inte riktigt någon lust att göra något alls. Egentligen har jag mest lust att lägga mig under täcket och bara... Ja, vadå? Skrika? Gråta? Snacka om depp-dag.

Har frågat Lussan om hon ville med ut och gå en promenad runt om sjön. Har inte fått något svar.. Antar att hon har annat för sig. Jag vill inte gå själv, mest för att jag tycker det är läskigt att gå runt om Kyrksjön helt själv på kvällen.

Undrar om det har börjat regna nu? Skulle inte förvåna mig.
Jag behöver verkligen komma ut och träna. Få friskluft och motion.

Ge mig styrka att fortsätta dagen.

Tänk posetivt var det ju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0