God Jul allihopa!


Fjärde advent.


En perfekt och mycket fin julskinka.


Julgranen med klappar under. :)




Tomtemor och Tomtefar var i farten, se så fina de är. 


Mitt och Leonas julaftons outfit.


Jag och min älskade kusin igen, lite närmare än föregående bild.


<3

 
Haha. Jag och Leona Aka Kalle Anka!


Lilla Nissan.


Jag fick mitt första paket, en ny SingStar CD!! Nu ska här sjungas!


Den sista tavlan i längden, jag på min student. Mamma är glad och brorsan sticker fram där bakom.


Fin bild på mig och min älskade bror på självaste julafton. (Det han har på sig är en julklapp)


Mamma och pappa fick "Med Andra Ord" Så vi var ju tvugna att spela lite och GUUUUD så skoj det var! Ni som inte provat det måste göra det någon gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0