Min helg i små ord.

Tillbaka till vardagen och den vanliga arbetsveckan igen. Efter en långsam helg är det nu än en gång måndag. Jag sitter på min arbetsplats 5 minuter från jobbet och undrar vad som komma skall.

Nästa måndag kommer Exceptions flytta till en annan byggning, det betyder aningens tidigare mornar och längre till jobbet, jag som precis hade börjat vänja mig. Synd att man inte hade en cykel.

Jag hörde att det var lite folk som skulle hem till Nyår!?!? Någon som tänkt sig att ha "fest" hos sig?

I morse åt jag lax på mackan och gjorde en sandwich att ta med till jobbet, snacka om att det suger att ha händer som luktar rökt fisk. Jag ahr tvättat hänerna 2 gånger i diskmedel och tvål och nu har jag även spritat händerna, men det sitter som klister (om nu lukt kan sitta som klister?)

Igår var jag på bio med Fia. Vi såg New Moon! Så himla bra film! Jag kan inte vänta tills 3:an kommer i sommar! det ska tilläggas att jag har läst böckerna, men det spelar ingen roll.

Hoppas ni andra som läser bloggen har det bra.
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0