Nu är det helg igen.

Sista dagen på jobbet, sen är det helg. Får besök i helgen, så måste hem och fixa lite. Bland annat så ska jag tvätta för första gången sen jag flyttade till egen lägenhet. Håll tummarna för att det kommer gå bra för mig. :P

Jag tänkte äta resten av min grillade kyckling här ikväll, orkar inte riktigt göra någon mat, så jag slänger bara in kycklingen i ugnen och fixar med det.

Idag ska jag titta lite på internet om vart man kan resa runt omkring i Asien. Hur dyrt det kostar att resa till respektive land osv. Det blir ju inte Indien pga det dumma Visumet jag måste ha innan jag åker dit, det kommer inte hinnas med, så jag har funderingar på Malaysia, Filipinerna och Kina (dock inte alla länderna). Nu får vi se hur det blir och hur det går.

Nu har de typ bestämt att vi kommer flytta byggning. Det betyder att jag inte längre kommer ha 5 minuter till jobbet utan framöver kommer ha 15-20 minuter till jobbet. Det blir härligt när vi får -20 grader utanför. Brr! Jag som tyckte om sällskapet i den här byggningen.... Jaja.

Nu ska jag återvända till jobbet, eller snarare lugnet.

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Julia

Thailand

Kambodja

Laos

Vietnam

Malaysia

2009-12-06 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0