Vilken underbar kyla jag möttes av imorse.

Idag när man klev ut genom dörren möttes man av kyla. ÄNTLIGEN lite frost! Som vi har längtat efter aningens kyla och efter aningens vinter.

Dagen har varit så vacker med solsken och blå himmel. Kylan har bitit i kinderna och man kände hur friskt allt var. Så underbart det är med riktig vinter! Vi har haft allt idag, förutom snön.

Vi har fortfarande inte fått någon snö. Vart har snön tagit vägen!? Kommer vi överhuvudtaget ha en vit jul i år? Jag hoppas det, för annars kan inte tomten komma förbi.

Idag är det tidsdag och jag ska snart fixa till duschen. Det är aningens jobbigt att inte kunna duscha när jag vill, utan att man måste planera en massa innan man kan åka iväg.

Till helgen är det andra advent. Dags för att tända andra ljuset i adventsljusstaken... Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0