15 mars får vi lägenheten

Den 13 mars får vi nycklarna till lägenheten, men vi tror inte att vi kan flytta in förrän den 15 mars, eftersom det är det datumet som är fastsatt.
Vi har en del att göra innan vi flyttar in. Jag känner att jag vill städa igenom den lägenheten innan vi flyttar in, eftersom hantverkarna inte är speciellt duktiga på att hålla rent runt omkring sig. Den här lägenheten ska också fixas till. Vi ska måla om den och städa den också, detta kan inte göras förrän vi har fått ut alla saker, alltså mellan den 13-15 mars. I värsta fall, eller, så illa är det ju inte, men isåfall får vi bo några dagar hos mina svärföräldrar.


Utsikt från den nya lägenheten, tänk er när det blir sommar.


Såhär ser köket ut i nya lägenheten, lite fler skåp än vi har i vårt nuvarande lilla kök.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack så mtk, jag är faktiskt oxå ganska nöjd med den, för en gång skull. Får se hur länge det håller i sig ;P



Så det blir flytt, vad härligt :) Hoppas att det blir bra, eller jag känner snarare på mig att det kommer att bli det :)



Med mig är det bara bra, jag sitter och väntar på några av mina släktingar just nu. I morgon bär det av upp till Lussan och dans i Sundsvall, det har jag höga förväntningar om. Annars så är det mest jobb, förutom de två veckor jag är ledig nu. Sen är det jobb till mitten på april. Och april/maj är det ledigt, så DÅ (efter allt snack om att jag ska komma ner) vill jag komma, även om jag inte får någon med mig (och även om du inte längre vill ;) hehe.) Kanske att ni har fått i ordning lite oxå :)



Det verkar på bilden där uppe som att det kan bli en väldigt grön och fin utsikt, det blir nog toppen när det blir vår och sommar.



Ta hand om dig!

Pusspuss



btw. fick du den där sjuka åsnan av mig när du fyllde år, så det fungerade? :P

2009-02-20 @ 18:45:35
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej gumman, lägenheten verkar jättefin! Där kommer ni att få det toppen. Härlig utsikt också. Lycka till med packningen, vet att det är jobbigt. Saknar dig, puss å kram

2009-02-23 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0