Slut efter träning

Är trött i kroppen efter träning idag. Det var skönt att träna så man känner att man har gjort något. Berättade för Sabrina idag att vi ska flytta, hon tog det inte speciellt bra. Mina vänner i Sverige reagerade inte alls som hon gjorde och då skulle jag flytta 130 mil bort, nu ska jag flytta en timme bort, jag bor ju fortfarande i området!?
Jaja, vissa personer reagerar starkare än andra och hon kommer väl över det nån gång.

Tror att jag ska lägga mig hyfsat tidigt ikväll, vet inte vad det är, men känner mig hela tiden så trött. Kliver dock upp kl 08.00 om morgonen.

House hade TV-premiär här nere i Danmark idag, det här avsnittet har jag och älsklingen redan sett, på Svenska TV4. Jag tror att Sverige är en säsong längre fram än de är här nere, vad typiskt! Det som är typiskt med det är att jag inte har sett alla avsnitten i den här säsongen, så jag kan ju inte börja med säsongen som visas i Sverige.

Nej, nu ska jag se vidare på House.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0