Jag blev dissad.

Handen är helt kaputt känns det som. Jag hoppas verkligen att jag snart får en tid hos läkaren som utlovat.

Idag var en jobbid dag, för jag måste jobba över. Jag var tvungen att göra rent ett rum som en patient hade haft vinterkräksjukan i. Snacka om att det är mycket man måste tänka på när man ska göra rent efter något sådant. Ni kan inte förstå hur mycket det är. Hoppas bara att jag klarar mig och inte blir sjuk jag med. :S

Jag blev dissad. Jag blev super dissad! Jag fick ett brev från Føtex. "Vi har läst till brev och kommer spara det ifall vi i framtiden behöver någon som uppfyller de krav som du gör".. Blää!

Har sökt två nya jobb idag. Båda på dagis.. Hoppas att jag kan få något där. Som tur är har Charlotte sagt om jag inte får något jobb så kan hon fixa några timmar åt mig på sjukhuset. Känns bra!

Nu ska jag hoppa in i duchen, jag är ganska äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0