Jag har investerat lite...

Även om jag har tappat lusten så kan man ju alltid göra sig själv lite gladare genom att investera i lite kläder till sig själv. Mamma vet att jag har letat efter en ny fleece tröja väldigt länge, den gamla är 7 år gammal. =S
Idag hittade jag en svart fleece tröja inne på HM:s hemsida, som dessutom var på REA! Dessutom investerade jag i en ny bikini som var rosa och en ljusrosa blus/kortärmad skjorta. Jag ska bli fin i sommar.

Nu ska jag sova, det behövs. Ännu en dag hemma imorgon och så blir det kanske träning, men ska se hur jag mår. På onsdag ska jag jobba, men nu får vi se om jag är frisk.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hallo!

Jag har haft en väldigt trevlig och lugn tid i Spanien med mycket sol, mat och värme. Helt enkelt väldigt välbehövligt just nu. Har fått en liten fin bränna oxå, men den lär ju vara borta inom en vecka :P haha.



Hur är det själv? Gett upp jobbletandet? Gör inte det! (även om jag oxå börjar ge upp...)

Gör som min kompis Sara sa; Ta hand om den tiden du är ledig och gör de saker du VILL göra. Pyssla eller något, eller helt enklet bara njuta.



Är kanske inte så lätt, försöker själv med det men fungerar mindre bra :P hehe.



Hur är vädret där nere? Just nu blåser det snö här hemma, tror nästan det har blivit snudd på snöstorm.



Saknar dig vännen! Pusspuss

2009-01-20 @ 14:18:10
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0