Kommer förmodligen att få en böter..

Idag är en söndag. Jag tycker inte om söndagar. Det är dagen före måndagen och måndagar betyder jobb och kliva upp kl 06.00.. Söndagar brukar också innebära tomma kylskåp, vilket betyder att man måste gå ut och handla, vilket oftast betyder att man måste GÖRA NÅGOT, har ni hört på maken?

Idag blåser det otroligt mycket. Jag höll på att blåsa bort när jag cyklade iväg för att posta mitt brev. Nu vet jag dock inte om det var tillräckligt många frimärken på brevet. Jag köpte ett frimärke och eftersom jag cyklade till statoil så visste de självklart inte hur många frimärken det skulle vara. Så nu sitter jag här och är orolig för att det kanske inte var tillräckligt. Inte tänkte jag längre än näsan räcker heller, för isåfall hade jag ju tänkt på att köpa ett frimärke till. Tänk om jag får en böter på 500 spänn för att jag inte betalade 5.50 kr mer!?!? Herreguuud vad det skulle kännas urk!

Nä, bästa för mig är att tänka på något annat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0