Olyckan med STORT O är här..

Jaa, Olyckan har drabbat mig idag. Jag har inte alls haft turen på min sida. Jag blev påkörd av en annan cyklist i en rondell, rakt in i sidan av cykeln, klarade mig dock med "tryckta" revben -Vad nu det betyder??

Har varit ganska skakis efter olyckan, men jag är glad över att jag klarade mig så bra som jag gjorde. Hon som körde in i mig flög ju över styret och allt, men klarade sig med en liten öm hand. Vilken tur!

Jag ska som sagt ha en cykelhjälm, det har jag ju sagt länge nu. Lone kanske köper en till mig i födelsedagspresent så det blir gjort.

Klämde långfingret i dörren också när jag skulle ut med fikabordet. Bordet är ganska tungt och det är en skjutdörr som står ca 10 cm ut från väggen. Aj aj säger jag bara. Den är fortfarande lite öm. 

Något annat som hänt på sista tiden är att jag har börjat fått en visdomstand, jaa, den sticker t.o.m. ut! Jag förstår inte varför alla klagar över att de gör så ont och då sa Mr Was till mig "vänta du bara, smärtan kommer".
Har inte jag utstått nog med smärta för ett tag nu!?


Min kommande värk och smärta??

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars liten så du ställer till. Nu är det hjälm som gäller och arbetshandskar på jobbet. Du får doppa en bomullstuss i brännvin och stoppa i visdomstanden så dövar du smärtan.

Och annars är det bara bra antar jag?? :-)

//Pappa på jobbet

2009-01-22 @ 15:56:21
Postat av: Carolin

Usch då, inte din dag idag tror jag :/ Äh, jag har fått mina visdomständer till stor del, och det är nog ganska induviduellt det där med om det gör ont eller inte. De kommer ju stundvis, och det känns som om man är tvungen att tugga bort tandköttet som är ovanför. Meeen, eftersom det tar tid att få dem så är det ju ingen smärta som är stark, utan liksom utdragen... Äh, det jag försöker säga är att Rasmus säkert ville skrämmas lite och att det förmodligen kommer att gå bra med dem :)



Ge inte upp det där med jobbet. Jag har precis blivit erbjuden 7 veckor från feb till april någon gång, så hoppet finns alltid :)



På tal och det. Med tanke på att jag kommer jobba framöver, när vill du att jag kommer och våldsgästar? Mitten av april eller i feb? hade nästan tänkt försöka dra med någon annan kändis ner också, för lite sällskap. Och vi är ju en drös här hemma som vill träffa dig o se hur du har det där nere :) Du kan ju fundera på det, se om du har ändrat dig eller inte ;)



Dansmara blev det ingen för mig :( det var planerat att jag och min kompanjon skulle åka runt nyår, men sen fick hon jobb, och jag ska på begravning. Men det kommer fler tåg antar jag :P



Oj, det blev ett långt inlägg. Hoppas det inte gör något :P Och stoooooooooort grattis i förväg :D Hipp, hipp hurra för Pebecca ;D



O du, jag ska hålla tummarna för alla tänder, lägenheter, jobb och cykelhjälmar :)



Ta hand om dig!

Pusspuss

2009-01-22 @ 18:47:59
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0