Överrasknings fest.

Idag har jag en "ta det lugnt" dag. Jag hade tänkt att jag skulle sova till kl 10-11 men vaknade redan kl 7.40 av ett j*vla hejdundrande. Grannarna håller på att flytta ut och tyckte att det var perfekt att komma hit och börja hamra, såga och riva vid den tiden. Tusan alltså! Att man inte kan få någon ro i det här huset. Jag är bra nog less. Speciellt eftersom jag ska jobba 24 timmar i helgen, vilket tar på krafterna och jag börjar bli sjuk också. :/

På måndag eller tisdag hade jag tänkt att jag kunde ha en "allt som ska göras" dag. Städa, tvätta kläder, göra det snyggt i lägenheten (eftersom vi får besök på fredag). Mr Was hade tänkt sig att han skulle ha fixat ett surprise party för mig, men dock gick planerna i kras. Dem som skulle komma kunde inte komma till kl 15.00 så han fick berätta allt för mig och säga att det blir hemma hos oss, men inget surprise party. Det är ju tanken som räknas!

Ikväll ska vi hem till Mr Was föräldrar och hälsa på dem och hunden Smilla, jag tror det blir skoj.

Smilla som valp i Mr Was famn med familjens hus i bakgrunden (sommaren 2008)


NU väntar lite Gossip Girl, så jag tänker krypa ner under täcket med en varm kopp the och mysa lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0