Skräcksenarium i morse.

Snacka om att jag är trött efter en dag som denna. Jag tror jag börjar bli sjuk också, halsen gör ont på höger sida när jag sväljer och örat mår inte så bra heller. Jag slår vad om att jag är jättesjuk på måndag och tisdag då jag är ledig och ska ha mina "allt som ska göras" dagar!

Imorse när jag skulle åka till jobbet så möttes jag av en chock. Dörrarna mitt emot vår var blodiga och räcket på trappen som leder upp till våra lägenheter var också blodiga. Förmodligen hade väl någon varit i slagsmål.

Det är snart sängen för min del.
Godnatt där ute.

Kommentarer
Postat av: pappa

Låter inte alls bra. Lås dörrar och fönster ordentligt, eftersom Ni har dörren så nära trapphuset. Hoppas att du klarar Dig från förkylningen. Du får kurera med vitaminer och mycket sömn, fastän det är "göra dagar" kram Mor o Far

2009-01-18 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0