Ut med flickorna.

Ikväll ska jag ut med Mia och Anita. Jag ska i biografen med dem om en timme och ska dra dit om ca 40 min. Vi ska se Australia och jag måste säga att jag inte har en aning om vad den handlar om, så jag får skriva om den när jag kommer hem istället. Efter biografen ska vi på café och jag har ingen aning om vi ska äta eller bara fika. Jag har inte ätit någon mat så man kanske skulle koka lite mackisar innan man drar så att man har fått nånting i magen.
I övrigt har det varit en jobbid dag idag, för att jag och Solvei var ensam på jobbet och det var en del att göra. Nu är det helg, som tur är men jag ska jobba på söndag och sen blir det måndag-onsdag ledig torsdag och jobba fredag.. Jag har alltså en del att göra i veckan.

Nu måste jag gå om jag ska hinna med allt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0