Vilken obeskrivlig dag!

Jamen vilken dag det har varit! Jag var på otroligt bra humör idag på jobbet, det var dock en hård dag med mycket jobb och slit. Dagen har varit perfekt med sol och endast -2 grader! HUR BRA SOM HELST! Jag kände mig otroligt glad och spred även lite glädje till pojken min. :)

Blev dock en liten nerförsbacke senare på dagen, jag har mist en vän och det är inte något man jublar över...

Eftersom jag blev ganska nere av detta så bestämde vi oss för att åka hem till älsklingens föräldrar och hunden Smilla. Gudars så underbar hon är! :) Den hunden kan göra var och varannan människa glad bara av att vara där.

Nu håller vi på och tvättar kläder, det behövdes eftersom jag inte hade några underkläder kvar. :P

Jag hoppas att mamma och pappa har haft en bra semester, hör av er när ni är hemma.


En av mina närmsta kompisar och jag. ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handlar det om du vet vem?

2009-01-07 @ 20:42:51
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Gumman, nu är vi hemma i Edänge och vintern igen. Vi har haft en jättehärlig vecka i solen på Gran Canaria och har blivit så bruna båda två. Vi har nu sprungit runt och lagt in tvätt och lagat lite mat för vi har endast ätit en macka i morse då vi klev upp kl 0500. Såg du oss förresten när vi passerade Silkeborg vid 1410-tiden? Vi vinkade till dig då.

Här är jättekallt ungefär -19grader, men det är varmt i huset iaf. Igår var Daniel hit för att ta in posten o kolla av huset, då var det bara +5grader inne för det var något fel på en värmepump så vi fick be Larsson åka hit och fixa det, så nu är det varmt.

Nu ska jag hjälpa mamma o hänga tvätten.

Puss o kram

Pappa

2009-01-07 @ 22:20:02
Postat av: Jennie

oj :/ beklagar sorgen

2009-01-07 @ 22:34:15
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; Det är en mässa :) dock med utställningar och tävlingar.

2009-01-07 @ 22:34:53
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennifer

usch vad tråkigt med din vän :(



Aksel är en riktig mjukis på 28kg som gärna sitter i knäet ;) han är dumsnäll nästan :) Jag kommer gärna i februari! betyder det att du fortfarande har jobb då? :) När skulle de passa då?

Jag höll nästan på att köra på älgar efter e4 påväg hem nu ikv, 5 st! men jag bromsa o dom stod still, enorm tur! men man fick sig en tankeställare. Och kraftig hjärtklappning.



Puss & kram

2009-01-08 @ 00:46:54
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: LINDA LOTTAR UT EN SEX AND THE CITY-BOX

Ja, det kan absolut vara din forna danslärare på bilderna! Jag googlade bara "bilder, Afrikansk dans" så jag kommer inte ihåg var sidorna hette...

Vad spännande att du bor i Danmark! Var i Danmark bor du och hur kommer det sig att du hamnat där?

2009-01-08 @ 09:26:53
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0