Underbara familj och vänner.

Vi sitter och myser här hemma. Har druckit lite vin och känner att livet helt plötsligt är skönt. Undrar hur länge sånt håller i sig? Vi skrattar och har det bra. det är skönt att ha dem här. Syster, hennes kille, min älskade kusin och moster. Unerbara släkt. Alltid så skönt att ha nära och kära runt omkring sig.

Imorgon åker de hem och jag vet inte hur det kommer bli här hemma då. Det blir lite dans i veckan. På torsdag kommer en mycket nära och älskad vän hit, Ellinor. Vi ska på bio på torsdag i Hudiksvall och se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag har hört att den ska vara bra. Vi ska åka till Hudik direkt efter att jag slutat jobba, då ska vi äta tillsammans innan bion startar. Hon ska med mig hem och sova över. Fredagen ska jag jobba och hon ska ses med lite andra vänner. Jag längtar hur som helst jättemycket. Att umgås med gamla nära vänner är något av det bästa som finns.

Nu ska jag fortsätta med de andra. Kanske ska läsa lite i min bok innan jag ska sova, men det blir då.

Ciao!

    
Första  bilden visar hur jag är just nu.
Andra bilden visar mig tillsammans med min underbara vän Ellinor.
Tredje bilden visar mig tillsammans med min älskade kusin.
Fjärde bilden visar mig tillsammans med min älskade storasyster.

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0