30 grader varmt i solen!

Idag har det varit en dag på stranden. Mamma, pappa, Leona och jag har legat och pressat. Jag tog även årets första dopp och SÅ härligt det var. Ljusnan, älven, var lite kall, men dock så ljuvlig att vara i. Kanske 17 grader varm, men det var så otroligt svalkande skönt eftersom man höll på att brännas sönder i den 30 gradiga värmen.

Tänk er, 30 grader!! Stränderna är proppade med människor. Dock är jag en smula deppig eftersom jag än en gång, ska in i en kall och kylig lokal. En vecka till på teleperformance. Förhoppningsvis har lokalerna blivit isolerade mot värmen, så att de inte behöver dra på med denna kyla i lokalerna.

Ikväll ska jag och Leona hem till Fia och titta på film. Twilight. Jag håller på att läsa boken just nu, på engelska och hejudamig vad bra den är! Igår kunde jag inte lägga ifrån mig den.

Nu väntar duschen och sen ska vi äta pastasallad. Varm mat en dag som denna orkar man inte.

Hoppas ni har haft en bra helg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cärow

Åh, värmen är ju underbar (till viss del iaf ;)

Jag har haft det väldigt bra. Ska du iväg på Nor på tisdag? Jag tänkte bojkotta ett tag, men nu börjar jag bli sugen igen :)



Lycka till i lokalerna ;)

Puss

2009-06-28 @ 22:23:58
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0