Ensam vaken.

Jag är ensam vaken just nu. Huset är stilla och alla andra sover. Fåglarna kvittrar utanför fönstret, solen skiner som aldrig förr och värmen börjar komma.

Igårkväll tog jag kort på en nattsvärmare, ett fascinerande djur. Vingarna slår som aldrig förr och man hör vingslagen när man står bredvid. Snabeln sträcker sig fram till blommans näktar. Det här är sommar det.

Idag fyller min svärfar år. Jag skickar lyckönskningar till honom från Sverige.

Idag ska jag sola. Kanske blir det stranden, kanske blir det trädgården och att plocka och dona här hemma. Vi får se hur det blir. Oavsett vad kommer jag kanske vara röd som en kräfta när dagen är slut. Vi har solskyddsfaktor 15 hemma hos oss, känns riskabelt med så lite när man är så blek.. Men nu får vi väl se hur det går.

Godmorgon världen och ha en bra dag i solen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skanar dig!

2009-06-27 @ 11:36:18
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Så otroligt fin bild på dig vännen!

(Skickar ett meddelande till dig på Facebook också så kanske vi kan styra upp en fika någon dag)

Kram!

2009-06-30 @ 08:49:40
URL: http://iturnthepage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0