Helgen bjuder på massa roligheter.

Nu börjar det sakta med säkert att närma sig helgen. Imorgon är det fredag och jag jag ska på jobbet den vanliga tiden, men imorgon kväll så ska jag och Carro, plus några fler dra till Jättendal på dans! Jag tror att det blir roligt. Det är ett bra band som ska spela, så jag tror att det kommer bli roligt.

På lördag är det ju som sagt crousing och då ska jag ut på köpingen och sen blir det stadt.

På söndag är det dans igen och då ska jag till Hög. Första gången på Högslogen!! Jippie! Längtar som bara den.
 
Idag fick jag tillbaka mitt armbandsur. Längesen jag har haft den på min arm, men idag kom den med posten. Tack svärmor. -Elskling, hils tak til din mor.

Jag ska nog lägga mig och vila ett tag. Huvudet är mycket mycket tungt.

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas på en kul helg. Dans, fina bilar och musik :D Hoppas vädret är med oss, även om det ser mörkt ut :/

2009-06-11 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0