I Hudiksvall med Marcela :)

Vad komiskt! Jag och Marcela var på Mc'D för att äta lite mat. Vi hade köpt varsin dricka och delade en strips, medan vi väntade på våra hamburgare, ca 3 minuter skulle det ta. Vi gick upp tillsammans och lämnade våra brickor vid bordet. Vi fick stå och vänta ett bra tag innan vi fick dem i hand och när vi kom tillbaka till bordet så satt det tre lite äldre personer vid bordet och våra brickor var borta. Vi frågade om de hade sett vart vår mat tagit vägen och en av kvinnorna sa att "Det var någon som tog bort dem". VA!? Vår mat försvann! Vi frågade den snälle mannen som gick runt lite försiktigt och gjorde rent och frågade om han hade tagit vår mat. Han sa att ja, det hade han och så snäll som han var så hämtade han ny dricka och nya strips till oss, problemet var bara att när vi äntligen fick vår dricka så var det någon pepsi med citron i, eller något annat konstigt, till råga på allt. Vi blev mätta iallafall.

Jag investerade i ett linne som jag kan använda på jobbet på måndag eller tisdag eftersom jag inte direkt har några kläder och mina kläder inte kommer förrän på tisdagkväll. Vilken tur att jag fixade det idag då, även om jag inte skulle ha gjort det egentligen.

Tack Marcela för en trevlig dag! <3

Nu är jag ganska trött och ganska sliten. Jag vet inte alls vad det är med mig. Vädret kanske? Nu ska jag slöa lite ett tag.

Btw! Synen hade inte ändrats sen ett år tillbaka, tackar gud för det!


Jag och min bästaste barndomskompis på balen förra året. <3 För alltid kommer du ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: marcela

hahahah .. tänkte på när vi kom tillbaka och maten var slängd.. tänk om jag skällt på dom som satt där haha men fy

2009-06-08 @ 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0