Ikväll är det Zlips!

Ikväll blir det dans! Jättendal bjuder på Zlips! Har ingen aning om vad det kommer för folk, men jag hoppas att det blir en rolig kväll. Kommer hem sent i natt, men skit samma, det är ju dans! :)

Dagen på jobbet har varit rolig den med. Vi har skrattat och umgåtts en hel del. Jag har gjort 2 service tickets helt själv! Och sen även 3 (!!) complaints helt själv... Det ni!

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag fixa mig och sen är det dans.

Ha en bra kväll.

Elskling, Du er mit alt, ikke også?


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: haah vad bra :D då lägger jagtill dig med

2009-06-13 @ 10:24:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0