Kurser snurrar u huvudet.

Idag hade vi kurs hela dagen. På slutet skulle vi ha ett prov för att se hur mycket vi kunde efter dagen. Det var lite kämpigt att sitta där och lyssna hela dagen. När jag kom hem hade jag hoppats på att jag skulle ta det lite lugnt innan jag ska hem till min faster. Då jag kommer in i mitt rum möts jag av ett berg. Mina saker har kommit hem... Nu är det verkligt och kändes som om att man fick en kniv i hjärtat... gjorde lite ont faktiskt. :/

Nu ska jag fortsätta med det jag kan göra. Min garderob är fortfarande full med andra grejer och jag kan inte få till rummet förrän det i garderoben är ute.. Suck.. Idag var ingen trevlig dag..

Skaaeeet....?? Hvorfor svarer du ikke? =l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0