Solsken och glädje.

Idag har vi varit hem till brorsan och hans tjej och ätit smörgåstårta. Det var himla smarrigt. Efter två timmar hos dem så fortsatte vi mot Järvsö och marknaden. Vädret hade vi med oss eftersom det var solsken och varmt. Vi gick runt och kollade på allt som fanns och köpte en rökt sik och nybakat tunnbröd. Min kära kusin köpte brända mandlar, MMMMumma! Vi smakade av henne och det var hon inte speciellt glad för, men delade motvilligt med sig. -Du är för gó gumman!

Därefter bar det av hemåt. Nu har vi slängt i oss en varsin tunnbrödsrulle med rökt sik och jag sitter nu här framför datorn. Mamma sitter uppkrupen i stolen och läser en bok och pappa och Leona drog ut på en springtur. Jag skulle ha gjort detsamma, men måste vänta tills jag har blivit frisk.

Idag var en sådan dag som jag kände att jag saknade min älskling otroligt mycket på. Jag saknar han mer eller mindre olika dagar, men idag fick jag en otroælig längtan efter honom. Jag hoppas att han kan komma hit en gång i början på juli, kunde vara himla trevligt.


Nu tror jag att jag har skrivit klart för dagen. Till veckan får jag lön!! Längtar som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0