Allt bara brast

Min klocka ramlade ner i golvet och "gick sönder". Två stenar ramlade av och försvann nånstans i virrvarret av allt damm, plus att en metall "skärm" innuti klockan rasslar runt nu under glaset. Allt bara brast. Jag blev så ledsen. Mest för att jag fick den av Mr Was i somras när jag tog studenten.

Nu ska jag gå en promenad medans vädret är bra. Sen ska jag lägga mig på alla fyra inne i badrummet och leta efter stenarna och se om jag har turen på min sida. Efter det måste jag börja packa. Jag orkar inte riktigt det här just nu känner jag. Varför skulle det hända just nu? Varför skulle det hända överhuvudtaget? =/

Mamma ska hem till min storasyster och därefter till min moster och min älsklingskusin. Är lite avis på hene faktiskt för att jag saknar dem så mycket.

Nu tar jag tjuren i hornen.
Vi hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0