Är hemma från stan

Nu har jag varit hemma ca 20 min. De hade Bianco här i Horsens, men de hade inte de skorna som jag hade förälskat mig i. Det kanske var lika bra det.
Jag hittade dock en butik med riktigt snygga kläder, tyvärr för dyr till en arbetslös flicka.

Jag tittade bara runt på stan för att se vart allt låg. Utanför museumet är gräsmattan fylld med blommor, jag skickade ett mms till pappa. Det är verkligen maffigt. Lila, blå, vita och gula blommor som fyller en med glädje.

Ikväll ska jag göra mat. Det blir makaroner och korv.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: jennifer

nej de är mina egna lockar plus lite plattångsfusk :P



Inte hittat ngt jobb ännu?

Puss

2009-03-19 @ 16:30:01
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0