En regnig måndag

Det regnar. Det regnar mycket. Jag funderade på att sticka ut och springa, men att springa i regnkläder är ingen idé och jag vet inte hur bra det är att bli kall och förkyld nu igen, är ju inte 100% frisk efter förra förkylningen. =/

Har pratat med Kerstin och Jill, båda två kan få besök. Jill kunde bäst om vardagarna, så jag kanske ska åka dit nästa måndag då? Väntar på svar från syster och kan jag åka dit, så blir det en sväng till Örebro också och sen hem till Kerstin och Leona. :)

Det är verkligen tört på jobbfronten. Som tur är kan jag söka jobb från Sverige också. Apropå det så ska jag skicka alla mina ansökningar till min mail, så jag kan skicka dem från mina föräldrars dator. Mamma och pappa? - Har ni fortfarande er skrivare??

Jag tror jag ska ha lite frulle nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0