Nu är jag här.

Ingen som läser mina inlägg?? :( :(

Hur som haver så har jag varit i Göteborg i 2 dagar nu och imorgon åker jag vidare till Enköping. Jag ska vara hos Torgny och Gunnel tills vi ska dra till Branäs tillsammans på fredag. Jag längtar tills jag får åka lite skidor och sådär.

Idag var vi på universeum och tittade, det var häftigt! Tog lite bilder, både på djuren och lite på barnen här hemma. Lite tråkigt bara, för att man fick ju inte ha blixt och många av korten blev suddiga. :( Även korten på Joel blev suddiga (eftersom han inte gillade blixten så lät jag bli den). Jag trodde verkligen att korten var bra, men icke. Jag blev dragen vid näsan. Aj aj. =/

Nu ska jag umgås lite här med barnen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johodå! Jag läser! :)

2009-04-01 @ 11:04:17
Postat av: marcela

ja är inne och läser jag med:D

2009-04-02 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0