Sista packdagen. Jag är så slut.

Jag skrev igår att jag hade tänkt att lägga upp bilder idag men det blir det inget med. Jag har packat hela dagen, förutom de 20 minuterna då jag cyklade till posthuset och biblioteket. Badrummet är fortfaranre kvar. Jag är så trött. Huvudet är mosigt och jag känner mig lite svag, förkylningen har verkligen tagit mina krafter.

Pappa och mamma: Om ni vill ringa till mig i helgen så tror jag att ni får ringa på mobilen, för jag vet inte om hemtelefonen kommer fungera på en gång där nere i Horsens.

Älsklingen kommer snart hem. Jag har packat ner alla kastruller och stekpannor, så vi får nog köpa oss en pizza som vi kan äta ikväll.

Just nu har vi 12 flyttlådor.. Är det många? Vi ska ha en eller två till badrummet också, så något säger mig att vi kommer använda alla flyttlådor (15 st).
Källaren ska ju ränsas ur den med.

Usch, vill inte alls tänka på allt som ska göras.
Nu kilar jag igen, tror jag ska se lite längdskidåkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0